Tuesday, September 2, 2008

我不知道

Posted by Siew Lee at 9/02/2008 04:57:00 AM
其实,我也不知道,为什么会变成这样。


或许,是我想太多吧? (看到这里有没有想围殴我的感觉?XD)



你知道吗?如果我的期望越高,我的失望就越大。

你知道吗?从前都不敏感的我,会因为你而变得很多疑

你知道吗?只要你的一个小动作,就会让我变得很开心,仰或,将我打入谷底。

你知道吗?如果你把同样的话说给别人听,我会独自黯然。

你知道吗?当你对着我笑时,我常常会在想,你的笑容是给我, 或是另一个她?

你知道吗?我的心已不听使唤的在流泪。可是......

你知道吗?我已不知道要如何面对你。

你知道吗?

你永远不会知道我在想你

你永远不会知道,“你”是谁。

因为,

我已不确定自己该往哪边走



我常常安慰自己,或许,现在的状况会比较好......



-End-

2 comments:

Yvonne on September 4, 2008 at 2:16 AM said...

Don't think too much la...guys are simple-minded creatures (*gets bricked majorly*)... so don't think until so complicated lol.

If what you think is true, why torture yourself for someone who doesn't have you in his mind?

Just relax and be yourself. =)

Siew Lee on September 4, 2008 at 4:43 AM said...

haha. Im leaving my mind to be "just-like-that" mode. neither thinking too much nor think nothing. XD

Relax and thanks for ur comments. appreciate it. =)

 

●●爱讲话de笨蛋●● Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting